Sidor

onsdag 10 februari 2010

Med hjärtat i handen

Vi sa kom våren. Kom nätterna där du kan sitta med din pipa och inte säga någonting. Kom solen som gör dig brun och mig röd. Kom tågen som kan ta oss till norrland, göteborg eller västervik, någonstans vid kusten, någonstans där vi kan känna en havsbris.

kärleken

Vi försöker göra det bästa av vintern. Tända ljus, dricka te och prata oss varma av strunt i min soffa. Gå små men raska promenader. Du kan ha din varma kofta, jag kan ha mina knästrumpor, vi behöver inte matcha varandra, jag ser ingen mening i det.

11 kommentarer:

PAPPAN OCH HAVET sa...

åh så himla fint. jag kände mig nästan lite gråtfärdig såhär på morgonkvisten.

Sofia sa...

Din blogg är så fin.

Svar: Puss!

Sofia sa...

Din blogg är så fin.

Svar: Puss!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
räkan sa...

vilken underbar bild på er två!

carita sa...

s: tack så mycket! jag ska lyssna på din lista.

räven sa...

jag tycker också ni är fina

Lisa sa...

ni är fina tillsammans, jag är glad att ni har varandra.

Sofia sa...

Det sprakar om dina ord lite.

Victoria sa...

Jag gillar ditt inlägg så mycket att jag är tvungen att läsa det om igen.

blygvink sa...

tack för alla fina kommentarer. ni är bäst