Sidor

lördag 18 december 2010

V & V

lilla alice
Det finns två personer som får min längtan tills jag återigen ser dem. Kanske blir det redan innan julafton, troligtvis efter julafton. En luktar som svaga cigariller och en doftar som en blandning av frisk luft, hud och ett gott tvättmedel. Egentligen skulle vi inte ge varandra något i år, på grund av tids- samt pengabrist. Men jag har två presenter ändå, som inte är mycket för världen. Men på något sätt blir det en julklapp i sig att de kommer hem. Så vi kan gå på våra gator, sitta i de välbekanta sofforna och pussla ihop våra liv med varandras, bara för en kväll eller förhoppningsvis fler.

1 kommentar:

Lisa sa...

sara, detta var en jättefin text.
och jag skulle säga att jag kommer till dig och peter imorgon.
jag tror det kommer bli lyckat!