Sidor

söndag 28 augusti 2011

När vår kommunikation var analog

okej
Hittade brevet jag skrev till dig när du bodde i Stockholm. Utan avsändare, men du förstod väl ändå att det var jag? Jag ska nog fråga dig sen när du kommer hem. Jag avslutade brevet med "någon så mycket bättre än dig", då jag syftade på mig själv. Att du skulle låta mig vara, tills att jag insåg det du insett hela tiden, att vi är av samma skrot och korn. Och så tog sommaren slut idag. Havet dundrar och det är varmt fast ändå kallt och jag är övertygad om att det är höstens inledning, jag lyssnar på Sommar står och väger och försöker förstå.

2 kommentarer:

hanna sa...

hjälp vilka fina klippor, som randiga. är i det i karlskrona man hittar sånt?

hanna sa...

åstol var jag en gång på när jag var liten. minns det som fint men jag minns att jag mest var fascinerad över att peter harrysson bodde där. han verkade så brusig och tjock tyckte jag, åt säkert mycket fisk.

min höstlista blev sjukt lång, men här kommer en förkortad version: http://open.spotify.com/user/poughkeepsie/playlist/1e2aJY6oKPzyjwTO1xSeKc