Sidor

torsdag 29 januari 2009

Rödaste rött


Okej, i Let's Dance åkte som tur var Blondin Bella ut i fredags och den som vi alla förstås håller på är Carl Jan. Och idag opereras tydligen Magdalena Graaf för en akut blödning i hjärnan, alla deltagare håller förstås tummarna. Och tydligen har det brunnit i en gympasal i Kiruna, och det verkar som om den blivit anlagd dessutom. Här i Växjö har en äldre man kissat i trapphuset till sin lägenhet och blir nu tvungen att flytta. Sorgligt tycker de flesta jag pratat med. Dessutom har en vattenläcka i Teleborg gjort att drickvattnet blivit brunaktigt hos vissa, jag kan dock lugna dig med att det inte är det hos mig! Mer kan jag nog inte komma med tyvärr. Emmely och sjuk, jag är stressad och Malene ville fika i måndags men då kunde inta jag, så där har du även en liten prognos över campus. Saknar dig. Take care. Be yourself YO!

1 kommentar:

Anonym sa...

aahh, tackar vi for! jag ar faktiskt uppriktigt ledsen att jag missar arets dramatiska lets dance! har har det brants kott. mina axlar luktar grillat. jag far gomma migi skuggan i en vecka eller nat. at en bananpankaka till lunch. inget livstecken fran skogens konung. sven ar brun som en pannkaka och rolig som den varsta Johan Glans. Saknar Er nat otroligt dock!