Sidor

fredag 2 januari 2009

Tema

Jag vet kanske inte. Snart, numera. Dikter produceras inte nu när K är överallt utom här. Och jag har nog sagt allt som behöver sägas, känner jag ibland. Jag funderar på att gå ifrån poesibloggen, låta den gå hädan i skymningen. Funderar snarare på att skaffa lösen som min andra K, för det känns ju meningslöst att erkänna men samtidigt tala i tungor och vara diskret. Singelbloggen 2009 - Sara Liljegren mot nya äventyr. Skulle det fungera som upplägg? Tärd och olycklig - Sara Liljegren med fittan i behåll.

4 kommentarer:

Anonym sa...

JA JA JA ! tala klarspråk kvinna! /andra K

räven sa...

ja klarspråk är ju bra. men poesi är också bra. två bloggar är bra!

Anonym sa...

Varför kan inte poesin tala klarspråk? ^^ Jag skriver gärna med dig.

Anonym sa...

min poesi ar skitkass utan dig! den handlar bara om samma sak hela tiden, o det ar precis den saken jag inte kan skriva nanstans. inte ens i min blogg, trots att den har begransad skara lasare. nej, nu mailar jag dig o grater ut!!